Marketing za pomocą reklamy na autobusach

reklama na przystankach autobusowych i w autobusach


Najlepszym rozwiązaniem jest reklama przy wykorzystaniu komunikacji miejskiej. Możesz zainstalować reklamę na autobusach, tramwajach lub pociągach. Wielki billboard mimo rozmiarów jest statyczny i czasami trafia do stałej, lecz wąskiej grupy odbiorców.

Reklama na autobusach, natomiast trafia do ogromnej rzeszy mieszkańców danego miasta lub jest nawet międzymiastowa! Dodatkowo Komunikacja miejska dzięki swoim rozmiarom posiada dużą przestrzeń, którą możesz dowolnie wypełnić. Dziennie setki, tysiące jak nie miliony mieszkańców miast porusza się komunikacją miejską. A jeśli mają własne auto? To, tak czy inaczej, natrafią na twoją reklamę, jadąc ulicą, czy stojąc w korku. Reklama na autobusach daje ogromne pole do manewru i trafia do wielkiej rzeszy potencjalnych klientów, bo aż do 3 000 000 dziennie!

Obawiasz się, że reklama na komunikacji miejskiej szybko przeleci przed oczami potencjalnego klienta?

jest ku temu świetne rozwiązanie. Można też wybrać reklamę w środku komunikacji miejskiej. Reklama w autobusach świetnie sprawdzi się dla pozyskiwania bardziej skonkretyzowanej grupy odbiorczej np. wybierasz Miasto Bydgoszcz, obserwujesz, jakie linię wiozą, jakich klientów i na podstawie obserwacji decydujesz się postawić na reklamę w autobusach na danych rejonach. Klienci w środku może mają być młodsi? Może starsi? Tak czy inaczej, jadąc autobusem lub innym środkiem komunikacji miejskiej będą mieli wystarczająco czasu, aby dokładnie przyjrzeć się twojej reklamie. Możesz wtedy pozwolić sobie na nieco bardziej tekstową formę reklamy, ponieważ potencjalni klienci w środku mają sporo czasu na dokładne przeczytanie tego, co chcesz im przekazać. Co więcej poza autobusami i tramwajami możesz również zainwestować w reklamę w pociągu. Taka opcja pozwala często jeszcze precyzyjniej określić grupę docelową reklamy. Co więcej podróż pociągiem trwa często o wiele dłużej, niż autobusem czy tramwajem, dlatego osoby w środku będą miały jeszcze więcej na zapoznanie się z twoją reklamą.

Chcesz, aby twoja reklama funkcjonowała w konkretnym mieście?

Oferta funkcjonuje, aż w 70 miastach! Wśród nich pojawiają się takie miasta jak Bydgoszcz, Katowice, Wrocław, Warszawa, Lublin, Łódź, Białystok, Poznań oraz wiele innych miast rozsianych po całej Polsce! Oznacza to, że jeszcze precyzyjniej możesz dobrać swoją reklamę w zależności od tego, w jakim mieście funkcjonujesz! Może działasz tylko na terenie danego miasta, może chcesz trafiać do młodszej części mieszkańców, przez co wybierzesz duże metropolie o dużym zagęszczeniu młodzieży. Tak czy inaczej, na pewno umiejętnie wykorzystasz możliwości, jakie daje reklama w autobusach, w końcu dla większości ludzi podróż komunikacją to codzienność, czy to w drodze do szkoły lub pracy. Spędzają w niej od kilku minut po kilka godzin. Podobnie sprawa się ma przy podróżach pociągiem, wielu ludzi musi dojeżdżać do pracy w tą i z powrotem codziennie czasami przez wiele lat. W takim obiegu sprawy na pewno wielokrotnie zwrócą uwagę na twoją reklamę.

Nie wiesz, gdzie znaleźć firmy zajmującej się reklamami w komunikacji miejskiej?

Po krótkim researchu w internecie natrafisz na firmę zajmującą się reklamą na autobusach np. https://autobox.com.pl/ która obsługuje wiele miast i dociera do ogromnej liczby klientów. Ma również bogatą ofertę! Reklama na autobusach to świetny sposób na marketing. Szybko, łatwo i tanio możesz dotrzeć do liczby klientów, której nie wygenerują nawet wielkie bilboardy.

Podobne posty